14 april 2010

Solskenspromenad

Tog längsta promenaden hittills idag, är faktiskt inte helt 100 än så det är säkrast att ta det lilla lugna. I alla fall rundade vi kyrkan innan vi vände tillbaka idag, en halvtimme var vi ute tror jag. Nu sussar Teo i vagnen och Bessie på golvet, jag tänkte passa på att äta lunch.

Daniel har passat på att åka iväg och fiska, det är väl skönt att passa på med lediga eftermiddagar.

Igår kväll hade vi hysterisk gråt här igen, efter promenad kl 21 somnade han en stund i vagnen men kl 24 fick D nog och gick en vända till. Han somnade men efter stund vaknade han men då räckte det att jag drog runt vagnen inne några minuter. Puh, sen sov han till 4 inatt. Nu är jag glad för varje fis i blöjan, så spänd som magen var igår förstår jag att han var ledsen :(.

1 kommentar:

ÅM sa...

Så söt han är <3 Vill bo närmare så jag kan komma och krama på er <3