22 september 2014

Gonatt

Nu är det dags att sova. Imorgon är det fotografering för Teodor på förskolan och han har asalångt hår! Tokigt.... Jaja jag hade på känn att det var nåt jag glömt. Får se om jag hinner piffa runt öronen imorgon bitti, risken är att det blir värre om jag ger mig på det. Haha!

I söndags ( igår) var syrran med familj o min pappa här på falukorv. Fint ska det va! Måste ju visa bild för det var helt underbart väder. 21:a september och strålande sensommarsol. Dagen innan var det 20° men det orkade inte riktigt så högt igår.

Idag har vi haft mycket svalare,  10-15° och mycket vind. Jag fick hetsa ut i trädgården och ta ned nätet på studsmattan. Den liksom hoppade lite!

Just det, Vilmer har provsuttit gåstolen :) bara en ministund och det slutade med kräk! Men han gillade det :). Lite tidigt jag vet men om nån månad så kanske det går att vara lite mer upprät. Han blir ju fyra månader på lördag. 

Inga kommentarer: